Ofte Stillede Spørgsmål

Få svar på alle dine spørgsmål

I nedenstående FAQ finder du de oftest stillede spørgsmål omkring vores iSmoke® Produkter, du finder svar på spørgsmål der omhandler iSmoke® batteriet, opladning, filtre, samt generel information og Brugermanualer.

Hvis du ikke fandt hjælp eller svar på dit problem og eller har yderligere spørgsmål kan du kontakte vores kundeservice vi sidder klar og er altid behjælpelig men et klart svar.

Husk at "tænde" dit batteri!

Når du modtager et nyt iSmoke® batteri er det som standard slukket. Det betyder i praksis at det ikke aktiveres når knappen holdes nede.

Sådan aktiverer og tænder du for batteriet:
  • 1) Hold knappen nede på batteriet, lyser den? Hvis ja, så er batteriet tændt, gå til punkt 3.
  • 2) Tryk 5x hurtige gange på batteriets knap: 12345 og ikke 1, 2, 3, 4, 5, derefter blinker batteriknappen og batteriet er nu tændt og aktiveret. Skru et filter på batteriet.
  • 3) Skru et Filter på batteriet.
  • 4) Hold knappen nede ved inhalering.
OBS: Ved at trykke 5x hurtige gange på batteriknappen kan du også slukke batteriet igen.


Hvor lang tid skal batteriet oplades inden ibrugtagelse?

Nye batterier skal ca. oplades i 1-3 timer, men oftest går det hurtigere og når batteriet lyser grønt er dette klar til brug.


Hvor lang tid tager det at genoplade et batteri?

En fuld opladning af et batteri tager 2-3 timer, når batteriet lyser grønt er dette klar til brug.


Mit batteri er svært at suge luft igennem!

Du skal så vidt muligt undgå og sørge for, at der ikke kommer skidt i de to bittesmå lufthuller i siden af toppen på cigaretten (Batteriet). Det kan godt lade sig gøre at pille toppen (plastikdutten) af batteriet og rense dette. Ellers skal du overveje at købe et beskyttelsesetui til dine cigaretter.


Garanti på genopladelige batterier?

iSmoke® yder op til 6 måneders ombytningsgaranti på alle vores genopladelige batterier, dette er gældende fra købsdatoen.

Hvad indeholder iSmoke® Premium Filtre?

Du kan få en detaljeret liste over indholdet i alle vores iSmoke® Premium Filtre:
Indhold i iSmoke® Premium Filtre


Valg af Nikotin Styrke?

Hvilken Nikotin styrke skal jeg vælge? Læs mere i om vores anbefalinger inden du starter:
Valg af Nikotinstyrke


Hvorfor smager mit filter brændt?

Når et filter begynder at smage brændt er det tid til det skal skiftes. Påsæt et nyt filter, så kan du dampe videre.


Hvor lang tid må man gemme et brugt filter?

Et filter skal bruges inden for et par dage, ellers kan du oplever det tørre ud og derefter hurtigt begynder at smage anderledes og brændt.


Hvornår skal jeg skifte filter på min Cigaret?

Når filteret begynder at smage ”brændt” skal du skifte filter på din e-cigaret.


Mit filter er defekt!

Hvis du oplever problemer med et filter, herunder et skævt gevind, dårlig smag eller det smager brændt ved første inhalering, skal du kontakte kundeservice. Du bedes venligst oplyse det pågældende batchnummer, som er påtryk på siden af vores enkelte filterpakker. Herefter ombytter vi samtlige defekte filtre.


Opbevaring af Filtre:

iSmoke® Premium filtre skal opbevares et mørkt og køligt sted ca. 18 grader.


Holdbarhed på Filtre

iSmoke® Premium filtre har en levetid på optil 2 år ved den rette opbevaringsmetode. Dog anbefaler vi altid at filtre benyttes inden for 12 måneder efter købet. Dette for at sikre dig, at filterne har en frisk smag og god styrke.

Udløbsdato er påtrykt på siden af filterpakken.

Ved skift til nyt filter

For at få maksimal udnyttelse ud af dit nye filter, anbefaler vi, at du samtidig skifter til et 100% fuldt opladt batteri.

Derved fås det maksimale ud af filteret.

Defekter

Defekter på produkter opstår desværre, også selvom iSmoke® Produkter testes igennem over fire omgange med stikprøver under vores produktion.

Vi ved godt det er irriterende med fejl! og derfor ombytter vi altid defekte produkter uden nogen form for spørgsmål.

Hvis vi spørger ind til problemet, er dette for at benytte den oplyste viden til statistik. For at få ombyttet et defekt produkt skal du udfylde vores produkt returformular med antal produkter og en kort beskrivelse af dit problem.

Herefter bliver du kontaktet af vores kundeservice når vi har behandlet din sag. Behandlingstiden sker som regel indenfor et par timer.

iSmoke® V2 StartPakke

Download iSmoke® Startpakke Brugermanual

iSmoke® Start Kit (Uden trykknap)

Download iSmoke® Startkit Brugermanual



Enjoy iSmoke