iSmoke® Produkt Ombytning - RMA
Defekter kan forekomme selvom alle vores produkter gennemgår flere kvalitetscheck inden de afsendes til slutbrugere.
Oplever du defekter på dit iSmoke produkt kan du let og enkel anmode om at få det ombyttet.
Fremgangsmåde:
Når du har indsendt dine oplysninger modtager kundeservice en e-mail med dine oplysninger. Der afsendes automatisk også en kopi til dig på din oplyste e-mail adresse.
Hvad så nu?
Når vi har modtaget din e-mail ang. produkt ombytning behandler vi sagen indenfor 1-2 hverdage. Herefter vil dine produkter blive afsendt. I pakken med dine nye produkter finder du en svarkuvert hvori du skal tilbagesende de defekte.
Oplever du defekter på dit iSmoke produkt kan du let og enkel anmode om at få det ombyttet.
Vi ombytter altid defekte produkter uden at stille spørgsmål!
Fremgangsmåde:
- 1. Udfyld nedenstående formular med navn og adresse etc.
- 2. Udfyld en kort beskrivelse af problemet.
- 3. Tryk på Indsend.
Når du har indsendt dine oplysninger modtager kundeservice en e-mail med dine oplysninger. Der afsendes automatisk også en kopi til dig på din oplyste e-mail adresse.
Hvad så nu?
Når vi har modtaget din e-mail ang. produkt ombytning behandler vi sagen indenfor 1-2 hverdage. Herefter vil dine produkter blive afsendt. I pakken med dine nye produkter finder du en svarkuvert hvori du skal tilbagesende de defekte.
Udfyld Produkt Ombytning - RMA Formular:
Henter RMA formular.. vent venligst